Buffed!

När jag tänker på en fredag framöver så kommer jag att tänka på proteinintag och tunga vikter, haha. Så pass var det igår, hade ätit lite över 200gram protein på två mål och en proteindrink innan gymet. Som utlovat, det blev tyngre och bättre än senaste passet. Benen är det enda som står stilla nu, ökade bra för några veckor sedan men nu när jag fick i knäet så tog det stopp.. 2set 4or på 150kg i böj och 2set 8-9reps på 320kg i benpress var det enda att nämna. Men gårdagens gympass såg ut så hära.

Sidolyft - axelpress uppvärmning.
Axelpress 25kgs hantlarna 20reps, 30kgs hantlarna 15-20reps, 35kgs hantlarna 10reps med stopp på sista repsen.
37.5kgs hantlarna 8reps, har proböem med att få upp hantlarna, brukar bara kasta upp skiten men nu när vikterna börjar bli tyngre börjar det ta på krafterna.

Upright rows med skivstång 50kg 12reps,60kg 12reps,70kg 6reps - dropset 50kg 10reps.. smärta!!
Hantellyft framför kroppen 12.5kgs hantlarna 20reps,17.5kgs hantlarna 12reps - dropset 10kgs hantlarna 20reps
Framåtlutande hantellyft för baksida + shrugs med hantlar, 2set 17.5kgs hantlarna 12-15reps och 1set 20kgs hantlarna 10reps, shrugs på tyngsta hantlarna till failure 20+reps i tre set.

Liggande tricepspress med hantlar 10kgs 20reps,15kgs 15reps,17.5kgs 8reps
supersettat med hantelscottcurl 2set 10kgs 20reps, 17.5kgs 6reps

Smalbänkpress 60kg 20reps,80kg 12reps,90kg 8reps
2set smala push downs fullt magasin - dropset till halva magasinet.

Åt en ruggigt god vegetarisk lasagne efteråt, fast med 400gram kyckling också haha. Två timmar senare massa fika osv för mamma fyllde år och en tonfiskburk plus kesella. Nu ska jag ta och promenera en timma, har spelat lite och vill ut och röra på mig lite. Ides inte följa med Emelie och dem till Karlsborg.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0