Bröstpass som satan

Åt fyra ägg imorse sen gick jag hem till djuptjärn och åt lunch, tonfisk och ris.. mhm mhm.. eller nä! For in till stan rätt så tidigt för att ta hand om lite ärenden på banken bla.

Väl på gymet började jag med att köra några set vadpress och ett set situps bara för at vänta tills fanny dycker upp.
Sen starade vi med bänkpress och lite lätta flyes för att få igång bröstet, som skulle få ett rejält pass kan man säga.

Bänkpress 2x 60kg, 10reps 100kg, 2x 110kg 3reps, 6reps 100kg
Lutande hantelpressar 30kgs hantlarna 12reps, 3x 40kgs hantlarna 6-7reps
Dips (triceps) 15kgs platta 2x 15reps, 1set på kroppsvikten 20reps
Hantelflyes 17.5kgs hantlarna 15-18reps, 27.5kgs hantlarna 6reps, 10kgs hantlarna 20reps
Tricepspress mot pannan 30kg 15reps, 3x 40kg 10reps

Det var allt, ett pass på lite mer än en timme. Imorgon är det rygg som gäller och lite marklyft, hoppas det kommer gå bra. Har fortfarande lite känningar i korsryggen. Nu ska jag dra i mig 500gram kyckl.filé och lite paj hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0