Igår då

Satt hemma och vaktade hundarna hela dagen igår, och fick inte i mig mycket till mat om jag säger så hehe. Någon kesellaburk på morgonen, en proteindrink som lunch och 200gram kyckling med lite sallad till "middag" som blev oerhört tidig. Ides inte äta nå mer för det skulle ha blivit för tätt inpå träningen, gympassen har blivit uppskjutna en dag så bröst på en tisdag känns konstigt men så var det!

Bänkpress supersettat med hantelflyes
2set 60kg 15-20reps + 10kgs hantlarna 15reps
1set 100kg 6reps + 12.5kgs hantlarna 15reps
2set 110kg 2reps!!!!?

har inte en aning om varför jag tappat så många repetitioner i bänkpressen helt plötsligt, kanske för att jag börjat lägga in plan hantelpress lite oftare nu och gillar kontakten mera? Struntsamma, resten av passet var lite slött.

40graders lutande snedbänkpress
1set 50kg 15reps
3set 80kg 10reps
dropset 50kg 15reps

Lutande hantelpress
5set 25kgs hantlarna 10reps
( med ytterst lite vila )

Pec-dec
2set 5-6plattor maximalt med reps.

efter passet hade jag knappt nå tryck,pump eller ork i musklerna. Kan bara dra en slutsats och det är att dagens kost inte var bra. Eller bra var den väl, men inte tillräcklig i mängden för mig! Så nu, idag alltså skärper jag till mig betydligt! Ryggpass idag, och börjar nog med chins istället för marklyft nu. Bara för att se om det blir någon skillnad. Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0