You never find

Dra nu vilken chill eftermiddag jag tagit mig, dragit i mig snickers och lite andra onyttigheter, Men känner mig lite mera piggare då, ligger på så jäkla lågt intag till vardagen så, istället för att cykla in till kalix får det helt enkelt bli en promenad på lite mer än en timma imorgon. Bröstpasset idag gick hyfsat, höll mig på 10reps 3-set sedan eventuellt dropset. Det räckte med två övningar (plana och lutande hantelpressar) sedan en övning för mage med knappt någon vila emellan seten, körde "sidan" så. En 40minuters promenad fick duga som kardio idag efter gymmet, känner mig ännu lite seg oså pga förkylningen. Nu ska jag ta mig en drink bestående av pro fx och kanske nån varm macka. Kommer likt bränna bort allt imorgon på promenaden och efter axelpasset.

Can you feel it? naah, or.. oh! Yeeah i do!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0