Shift

Efter tre väldigt tuffa dagar så känner man sig rätt så stel i kroppen, och det är väl inte på grund av träningen utan jobbet mesta dels. Men i alla fall, alla dagar nu i veckan har jag promenerat från risön till kalix kl.5 eller kl.05.30 och sedan hunnit äta frukost bestående av Kesella,kanel,mandlar och lite kyckling. Tyvärr så blir jag lika hungrig som jag var innan efter ungefär en timme. Men det är bara att härda ut hungern tills det är lunch kl.10.30 som har bestått av nötbiffar eller tonfisk med ris/couscous. Träningen på gymmet har gått bättre än tidigare trots att min vikt är betydligt mindre nu. Men ändå så har jag börjat äta lite mer kolhydrater nu, tänker inte så mycket på det och bara lastar in med kolhydrater några timmar innan gymmet. Kan ta ut mig lite mera då och min förbränner är nog väldigt hög, ha lagt in ett extra övning eller ett superset efter basövningarna för att få ut det sista. Efter varje pass har jag träningsvärk på ett nytt ställe, och det var länge sedan jag tog ut mig så pass hårt. jag blir t.o.m lite piggare av att ta dem dära morgonpromenaderna eller en kortare kvällspromenad. Nåväl so far so good, och det närmar sig till Grekland alltmer. fan vad skönt det ska bli att fara till solen när värmen försvinner hära. men nu ska jag äta upp mina thaikryddade biffar och fara till jobbet igen.



En liten tonfiskburk och kesella blandat med lite mandlar och russin + kanel. En väldigt god frukost efter promenaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0