Hammerd!!!!!!

okeNär jag spelade NHL 09 på xbox360 så var jag antingen Anaheim ducks, Chicago eller San jose sharks. Men då och då så lirade som Calgary flames för att deras lag är väldigt utbrett med bra försvar och en hård offensiv, som är ett väldigt stort plus om man vill tackla och vara offensiv som fan :D Längtar tills jag växlar in NHL 09 för att få NHL 10, men bäst av allt är att se klipp eller matcher från NHL. Vilket jag gjorde igår, och kolla själva det är inte varje dag man ser sånt dära eftersom vi kollar mest på Elitserien eller fotboll ;s





På tal om NHL osv, jag kan inte släppa den hära matchen det finns mycket om den och efter den.
I slutspelet (Westen conference semifinal) i tredje eller kanske t.o.m fjärde förlängingsperioden (rankad som en av de längsta matcher som gjorts) så gjorde Nabokov möjligtvis en av de bästa räddningarna de senaste åren. Under säsongen hade han mest vinster,fjärde bästa insläppta målsnittet,tredje bästa plats på hållna nollor och stått mest matcher. Tyvärr förlorade dem semifinalen och slogs ut men någon dag efteråt så stod Nabokov för Ryssland i VM och spelade riktigt bra och vann guld åt dem.


Kommentarer
Postat av: olle

vad har hockey å göra med böggym?

2009-09-19 @ 20:37:12
Postat av: A

Denna blogg är personlig och hockey är fascinerande och allt handlar inte bara om ett gym. Om det är så bögigt är det lustigt att du kollar bloggen överhuvudtaget, surfa bögporr istället.

2009-09-23 @ 11:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0