Autumn

Sitter hemma på lunch nu och tar det lugnt, spelade lite på Xbox live nyss (A) COD4 search and destroy (ungefär samma upplägg som CS) men orkade bara köra två matcher =) Slutade åd det gick bra så man inte ligger på minus, vann Overall i första matchen med 8kills och 1death och en plantad bomb och en defused. Andra matchen så dog mina team mates hela tiden, så jag var ensam mot typ 4pers hela tiden, men hade flyt så vann overallen igen 11kills 3deaths och två defused bombs. Oh yeeeeeeeeeeeeeah!! Är taggad och redo för bröstpasset idag, bara hantlar och många reps! Men ska fixa till lite på jobbet, för nu är det sista garaget nästan klart ju =P Förkylningen sitter i men bara snuva, så jag tog nog död på viruset. Men hur jag gjorde det är en hemlighet!
Hade vart skönt att fara med Totte och ta nån kaffe fast jag har inte tid =/  Nåja, nu ska jag fixa ihop lite mat sedan mot centrum.


Ladda på som fan för gymmet med Raunchy, skulle ha tagit hem deras album istället för enskilda låtar ;s 
Ruggigt bra Liksom Mnemic som också kommer från Däänmark.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0