Konstig dag

Hann inte dra till gymmet idag och köra igenom ryggen, men ska igentligen vila idag lika så. Har fått i mig det mesta av dagens schemalagda intag. Lite fisk på kesslan som jag nyss tog så är det klart med mat. Vill ha mer kcal per dag men ids inte börja lägga till så mycket kolhydrater till maten nu.. blir mätt på proteinerna och lite fibrer, för stunden iallafall. Kanske hade kunnat fixa 5kh whey80 (550kr ungefär) och lägga ihop två kesella på morgonen. Så tar jag whey80 med mjölk på kvällen + lite tonfisk. Tror det blir bättre, kesella och tonfisk på morgonen går som emot varandra! Plus att kesellan behöver man inte precis tugga för att få ner :D

När jag kommer in i träningen lite mer och vikterna känns lättare och lättare så kär jag nog varje muskelgrupp för sig under veckan. Samma övningar fast med mer set och färre reps. Får det att funka bättre om kosten går bra, att ligga på minst 8-10reps så får jag inte samma tryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0