Day n' night

Med brist på saker att göra eftersom att det är något kack med ip-adresserna mellan nätverket och xboxet, så jag kan inte spela något alls. Slösar bort lite tid med att nöta igenom några avsnitt south park från olika säsonger, gå ut med hunden i snön, kolla och läsa igenom NHLs hemsida ett par varv framtills älsklingen kommer hit? Om hon nu kommer, det tar då en jäkla tid alltså! Nåja, har kollat lite på kosttillskott och läst lite hur folk har köpt och resonerat kring deras köp och kan då säga att folk litar väldigt mycket på socker - pumptillskott. Dem bygger ju inte precis, ger en hyfsad känsla. Men många skriver i omdömen ungefär så här "har kört denna produkt 3-4veckor, ökade as mycket i bänkpress och biceps. Har gått upp 3kg i muskler". 3 kilogram muskler? Många säge exakt samma sak med kreatin monohydrat etc. Att dem ökar skit mycket i muskler, det är ju vad vågen visar och kroppen består ju mest av vatten och man lägger ju på sig mer vatten vid använding av tillskott eftersom man dricker mer och så vidare. Håll det enkelt och billigt, samma med träningen och kosten. Trots att det kan vara dyrt att fixa all mat man behöver men jag går på 200gram protein plus om dagen med en utgift precis över 100kr om dagen typ. Struntsamma, jag vet inte om jag ska köpa hem några tillskott ännu. men om jag hade gjort en beställning idag hade den nogsett ut så hära:

HydraPro (Vitrago + Eaa)
Opti-men (Vitamin/mineral/super foods och örter)
Omega-3 och rent Eaa.

Sånt som håller i längden, och har en hyfsad prisklass. Inte behöva tänka för mycket på smak oså.
Kreatin då? Jaa det är bra att ha, fast för just mig så får jag inte någon särskild effekt. Skulle räcka med taurine och koffein.


Vars jag lgger i träningen just nu så kan man väl säga att kroppen inte är helt van att skippa alla promenader och kardio. Men har börjat få upplite mera att lyfta med, körde för första gången lutande bänkpress på ett tag och gick ganska bra i tanke på att min vikt då var 84 och gjorde 10-12reps på 80kg i tre set. Och ryggen håller mig tillbaka en hel del med benträningen men orkade genomföra några set på 120kg i knäböj samt 270-290kg i benpressen (smalt fotfäste) .. blir bara tröttare och tröttare ju längre jag sitter hära. Ska slå på någon serie nu och fixa lite att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0