Uppdatering inför passet.

Har pratat lite med Jesper nu och det blir benträning vid tolv Ohhhw i'm excited!!..eller kanske inte så värst ändå.
jag funderade över lite vad jag kan skriva i bloggen framöver och varför inte om tips och råd angående kosten,uppläggen ikring det och träning. Eller om jag nu kommer lägga pengar på en ny kamera så kanske jag dokumenterar träningspassen (det vill säga när jag är i bättre form) hehe. Iaf, morgonpasset gick bra så länge det fanns musik i lurarna. körde lite "sidor" på magen idag som en del säger fast det tar i stort sett hela magen hur som helst. ett par set av situps åt sidan med benvridningar emellanåt för att få det att bränna så mycket som möjligt och avslutningsvis ett par set utav vanliga situps så antalet är kanske inte det viktigast men kom närmare 200reps. som uppföljning till det cyklade jag hemåt (i ständig j*vla motvind, så ovanligt) och tog en liten laxfilé i väntan på att få i mig lite kolhydrater av något slag innan träning så nu ska jag fixa ihop något alt.gröt eller cous cous. Jo och en salg som slog mig tidigare, musik gör ju så man kämpar lite mera och blir pushad så tänker lägga in en härligt skön låt med 30 seconds to mars som åtminstone jag lyssnar en hel del på. Håll till godo ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0