Thunder and lightning

Måste bara säga att när det regnar trots att det är sol ute och man står bredvid en hägg så är doften helt oslagbar!.. mer sommar än så går det inte att lukta sig till =P Jaja, får inte prata bort det viktigast nu. det börjadem ed att jag skulle cykla in till kalix, men klart som f*n att det är punktering av någon konstig anledning. Men jag gör det bästa av situationen och börjar traska mot kalix, såg på molnen som var påväg in mot kalix och tänkte att jag ska hinna in innan dem kommer. När jag var några hundra meter ifrån sportcity så öser det ner och vad blir man förutom väldigt blöt? kanske less som ..! Passet gick hyfsat iaf, inga tunga vikter men bra början av träningen:
Bänkpress 4 lätta set 2reps (100kg) 2set 15reps 80kg
Lutande hantelpress 4set 6-10reps (33kg-36kg-38,5kg)
sedan 2set ped-dec med en arm i taget för bättre kontakt 15reps
avslutar med hantel-pullovers (varning för axelskador dära) körde dock extremt lätt med nästan triceps utförande bara 2set för att stretcha lite på rygg och övrebröst.

ruggigt bra kontakt i bröstet fick jag åtminstone. Känner träningsvärken redan nu hehe.. ska inta lite laxfilé nu med fullkornsris om det finns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0