Solig eftermiddag

En skön dag som bestått utav lite arbete hemma och umgåts med min sociala hund Roy. Känner mig i bra form och utvilad för  ett träningspass imorgon bestående av bröst och triceps. Hann tyvärr inte sola något idag =/ men tar ikapp det senare förhoppningsvis. Har filmat lite och tagit lite bilder under veckan men får se när jag ids lägga upp dem hära.
Kanske sparar det till sen, då formen är närmare målet =)

nåväl, vad är en sommrig dag utan MGMT? kanske bara en vanlig dag ;) dem gör en sommar med bra musik. Hoppas dem fortsätter i samma takt annars får jag bara lyssna på Nu-metal och Trance haha.


Jag föreslår att ni lyssnar på deras låt Electric feel, den var då på med i toppen av radiohits förra sommarn! Blir myspys med älsklingen nu, godkväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0