En början av ett slut

Okey detta är mitt första inlägg på blogg.se alltså, vi får väl se ur många fler det blir under sommaren hehe.
I alla fall kan väl berätta lite om mig själv och vad jag tänkt mig med att ha en blogg.

Jag heter Andreas Andersson och är cirka 20år, har arbetat med betong och armering eftersom att jag utbildade inom de, bortsett från arbete oså har jag hållt på och tränat i stort sett hela mitt liv. Kanske inte samma typ av träning alltid men gick från kulstötning till bara ren styrketräning och jag uppnådde mina mål jag hade med det och blev lite slöare allt eftersom. Därefter träffade jag min nuvarande flickvän så i och med det föll träning ganska rejält neråt. Men nu har jag tänkt ta upp allt seriöst igen, ska först deffa ner mig ett par kilon för att sedan ta 1-2års bulkperiod för att enbart bygga. Då spelar vikterna inte så stor roll för mig längre, det känns bättre att inte tänka på vad man måste prestera så länge det känns kontrollerat och bra i musklerna. Det är så grymt skönt det! Vad det gäller kosten så måste jag ha disciplin till max för att det ska gå igenom och det tror jag att jag har fått nu.

Vad det gäller mina mål i livet så har jag det bra tillsammans med min flickvän och ett ton av planer ihop för framtiden. Eventuellt att hon utbildar sig till biomedicinsk analytiker nere i Linköping vilket hon skulle fixa hur lätt som helst! För min del så tjatar Emelie om att jag ska ta en utbilding som sjukgymnast-massageterapeut.

Idag drar jag igång min träning på nytt, dagen började med att ta farväl av älsklingen sedan uppdatera sig vid datorn. Efter intag av EAA fx (Essentiella aminosyror från gymvaruhuset)  bar det iväg på cykeln hemåt i extremt tuff motvind! Direkt jag kom hem slet jag av mig kläderna och började ringa massa samtal till banken och en överklagsnämnd osv. men sen vart det frukost.. *jippi* .. en portion gröt utan mjölk och en drink utav BSNs Syntha-6 (kasein protein med mjölk) som jag kommer ha i mig nu före passet och under passet tar jag väl EAA FX tillsammans med Kolhydrater (Carb FX från gymvaruhuset) en egen sportdryck kan man säga. så nu ska jag dra iväg så kommer uppdatering senare om jag nu vågar.
              Min dagsform nu är kanske stor men långt ifrån skarp.    dagsformen nu                  ungefär 13 månader tillbaka hade jag dagsform som detta Tidigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0