Strålande helg

Somnade ganska fort igår, därikring tolv tiden. Efter att jag legat och läst om fördelar med att höja kostintaget efter deffperioder. Och morgonpigg som jag är då, vaknade jag före kl.08 och steg upp direkt så klart. Började fundera på vad jag skulle göra, de lät som regn utomhus men det var bara väldigt hårda vindar som for omkring. Kollade vad det är grader ute och.. 21grader kl.08 på morgonen? Fyfan tänkte jag bara, innan jag fick se två burkar alko-cider från igår som jag konstigt nog bara drack vid datorn och åt glass. Nää så kan det ju fan inte vara, tog på miog skorna direkt, shorts och intog omega-3 och lite Eaa så traskade jag ut och begav mig på tre varv runt risön, det tog lite mer än 95 minuter. Då jag tog av mig skorna så upptäckte jag att jag har fått ett stort skavsår under foten nu.. ajajaj! Det sved ju inte lite skönt i duschen må ni tro =P Efter en iskall dusch så hadej ag tråkigt och satte på dvdn för att se ett Grey's avsnitt och äta fyra stycken ägg med nån macka. Så snart kommer väl Emelie hem? Morgonsega as säger jag bara, hur kan man typ ligga och sova vid elva en solig lördag? Vi ska dra ut och bada och senare grilla, hoppas jag ;) Imorgon ser jag verkligen inte framemot att träna baksidan av låren samt vader. Är så stel i dem från intervallträningen så det är inte sant! Nu ska jag gå och sparka lite fotboll kanske, har inget annat för mig lika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0