Ny vecka

Tänk er att sitta uppe och spela xbox 360 ca.11h sedan sova 2,5h och stiga upp för att genomgå en söndag som en helt vanlig dag :P En söndag då man somnar först fören kl.00.30 och stiger upp kl.04.45 för att äta tonfisk och vatten frukost :D Skulle du klara av det? Beror väl på vad som prioriteras om jag har förstått det rätt, man kan offra mycket för pengar men med min praktik just nu är lönen piss, jag gör arbeten som borde betalas det tredubbla så därför stiger jag upp tidigt så jag hinner träna lite innan jobbet. Jag prioriterar min kropp mer än jobbet, det hade jag inte gjort om jag hade haft min vanliga lön. Därför tar jag nog en ledigperiod från jobbet, att cykla in till Kalix varje morgon och slita i jobbet för att sedan cykla tillbaka vars jag kom från är väldigt jobbigt i längden =P Men det klagar jag inte över, bara lönen att det inte är värt all stress och all tid som försvinner. Så nu på morgonen ska jag ta och träna in ryggen lite med Latsdrag till bröst och Sittande rodd (vanligt grepp) och eventuellt lite mage. Hade tänkt först att ha med Latsdrag med ett roddgrepp för den ger bra tjocklek fast behöver få mera vidd just nu på ryggen, den har som kommit av sig så först "vingarna" i fokus och det gör ju så det inte märks att midjan har växt någon/några cm. Nu ska jag gå och lägga mig med Emelie i sängen några minuter innan jag ska fara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0