Nattens nattiga natt

Sover ensam inatt, eller jag sover ju inte ens kan man säga. Har brännt den mesta tiden med xbox live och internet och för att inte glömma en liten promenad också. Fyfan alltså när det var så soligt ute ode, precis när jag hadel agt mig imorse så skulle vi förstås fara bort, det är någon förbannelse med solen och sommarn deras sätt att planera varandra suger! For i alla fall till Johan och Fanny för att äta, det var uppskattat, sedan lite golf med minibollar (utseende mässigt som innebandy) fast det var fel vinkel (eller som jag alltid säger hooking) så var jag minst lika bra som golftöntarna själva =P Efteråt så vare bara hem och chilla, tänkt ligga ute i solen men det vart inte så nej.. mmhm!! Senare inpå kvällen så började jag spela och mer än så avancerade jag inte ikväll som sagt.



 
Typ 4äggvitor,3dl mjölk,1 skopa syntha-6 (jordgubb) ..klart!


Njaa, bilden talar ju för sig själv. Men kan ju färdigställa den åt er
                  I'm the MAN! ..in xbox live








Skön deutsche musik ;) Xenon 2 megabass remix nånting blabla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0