Muffins!

Nu har det varit 22-25grader varmt hela veckan i stort sett, trots mulet och lite regn då och då. Blir ganska less att arbeta i rötan! Och min lön har inte ens sats in ännu, vad i hela he..! Skar ner vikterna lite på ryggpasset för att jag hade ont i högra latsen, så kundev erkligen inte ta ut mig till max. Blev snabba set med höga reps. Körde samma sak för benen idag också, mycket reps och få set med nästan ingen vila. Det som stod i fokus var kardio i form av intervaller till max ;)
Några hundra meters uppvärmning på lunchen i skogen vid oss och stretching innan jag sprang några sträckor med knappt någon vila emellanåt på 150-200meter kanske 6-8 upprepningar. Hade ändå lite motivation till att ta ut mig så stegade upp 20meter och skulle springa explosivt 20meter sedan vända snabbt och tillbaka, och avsluta med fem höga hopp i frontböj position. Jag gjorde detta tre gånger för att få ut det sista ut benen sedan kunde jag knappt stretcha :D haha kanske galet! Innan kadrion tog jag lite multi fx,omega3 och eaa fx. Efter jag duschat och stretchat käkade jag thaikryddad kyckling med basmatiris och en dos Isokool isolat whey som jag nyligen hämtat ut. Jag lovar att den smakar lika bra som namnet lockar ;) Tropical fruit (pineapple) mhmmmmmm! ungefär som juice, med en kylande och läskande formula :P Mycket bra och värt pengarna. Jag ska ta denna endast vid kardio eller måltider. Eaa fx tar jag annars under dagarna. Nu ska Emelie göra muffins med blåbär.. lite onyttig får man väl vara ;) Måste äta tonfisk innan det dock. Imorgon gör jag en fräckis och lägger in nån bröst-ryggövning supersettat innan armarna. Känner att jag kan ge mera på överkroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0