Lunch

När jag väl kom till gymmet var jag redan tvungen att dricka lite Eaa fx bara för att göra det. Var så jobbigt att cykla in till Kalix så kanske därför? Hur som helst så hade jag på känn att passet inte skulle bli lika bra som sist, eftersom att jag kände mig seg i kroppen och då särskilt benen och traps. Efter ett par uppvärmingsset i snedbänkpress på 60kg som sedan for upp till 80kg 2set-8reps (låååååångsamma som fan) 90kg 2set-4reps (lika låång..ni fattar) och ett sista set på 92,5kg testade bara 1reps som gick relativt lätt. Sedan väldigt högt lutande hantelpressar endast 3set för jag hade inte mycket ork idag och sedan 2set väldigt lätt plan hantelpress och avslutningsvis så sprarade jag det sista "krutet" till hantelflyes med lite lutning 3set av ordentlig stretch 10-12reps. Testade en liten sak för triceps när jag utövade liggande tricepspress , tog en sånn dära platta och satte den under bänkens kant dära jag sitter så jag fick en "decline" position, alltså mera stretch i triceps och nu gäller det att ha raka armbågar och gå bara en liten bit bakom huvudet så man inte svingar upp stången. Så det vart 3set-10-12reps på 35-40kg (med mycket stretch haha..) efter det, KLART! Ner till stan, fixade lite tonfisk och yoghurt efter "post-workout" innan jobbet. Fick besök av älsklingen på jobbet idag, hon kanske ville hjälpa till? Haa, som att hon skulle ens peka på en bräda.. nej! =) Utan bara för att säga hej, inget fel i det <3 Så nu sitter jag hemma hos mig och har ätit lite ytterfilé med stekt potatis i rapsolja med chili och lite kesella. Ska ta och spela lite Xbox live nu innan jag ska till arbete igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0