Lunch

Det var molnigt och regnigt imorse och nu är det uppsprickande sol. Norrbottens kust är lite konstigt vad det gäller väder osv. På lördagen så fixade jag lite ytterfile på grillen efter att jag mixade ihop en mumsig marinad ;) Sweet-smoky grillolja, ett par vitlökar,rosmarin+timjan, lite honung och salt. Den smakade bra att äta med melon och grillad sparris! ;) senare hyrde Emelie och jag film, säger inte vad som hyrdes men jag blandade en väldigt god mix av protein,kesella och bär och en smoothie åt Emelie. Igår var det en riktigt slö dag, sov någon timma extra och sedan kom Fanny och Johan förbi så drog vi till Before och käkade lite av pastarätterna som finns på menyn. Sedan började jag tänka på Pineapple Express och föreslog att den kanske kan vara värd att se igen? Då reagerade Fanny direkt och höll med eftersom att vi vet vad ordet humor betyder =P Men Emelie började klaga på att den är si o så blabla.. Så då hyrde vi en film till om bögar. Jaa den gick och se, men knappast bättre än She hate me ;) Jag hade köpt Kesella och hallon som jag blandade och hennes tjat om att det är äckligt slutade aldrig, när vi väl satt och så bögfilmen så ville hon ha..vad i? Haha! När vi for mot Risön köpte jag t.o.m chips och dips, då hörde jag inga mer klagomål från Emelie. Men hon somnade till Pineapple Express hur som helst!
 Denna dag kommer bara bli lite bortkastad känns det som, vet inte hur. Bara att den kommer fara iväg som att det känns att man inte har gjort ett piss under dagen helt enkelt. Så ska käka upp min tonfisk och avokado och dricka lite fun light peach med lite carb fx i mhm mhm!! Så att jag har energi till styrkepasset idag, missade baksida lår igår så får lägga in Bencurl i början av bröstpasset.


 
Mhm mhm, BBQ och en mycket god efterätt bestående av BSN syntha-6, kesella och frysta hallon.

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha.. jag brukar oxå blanda mig kesella o hallon, nästa var och varannan dag. Sjukt gott o nyttigt :)ha i lite honung så blir de ännu godare även.

2009-07-30 @ 17:00:56
URL: http://tessu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Njaee, har redan i SYntha-6 det är lite sötsmak från det och nyttigt. Men honung är också bra =)

2009-07-30 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0