Eftermiddag

Efter en sista spört i arbetet så for jag hem och .. ja ni vet, spelade lite Xbox live och åt middag. Nu ska Emelie och jag laga middag, Enchiladas eller hur det nu stavas köttfärs med tacokryddmix i wraps plus en sås bestående utav någon buljontärning,vatten,creme fraiché och tomatsås. Jag tror det är så man gör det? har inget recept, fast nu sitter hon och jyrar med sina vänner Emmy och Linn. Så jag antar att jag får laga mat, som vanligt! ;) Är ruggigt taggad inför ryggpasset imorgo, eftersom att Mange min extremt !biffiga! polare sa att han körde 100kg i sittande rodd idag och han har knappt tränat något på månader pga en skada. Jag måste ta ner honom på jorden och slå det med kilometer imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: m

tog inte ens i ;)

2009-07-09 @ 18:59:23
Postat av: Ante

damn it

2009-07-10 @ 05:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0