Eftermiddag

Nu har jag gjort bort drygt halva garaget och det känns väldigt skönt, det är kanske 50meter långt och ja det är ett jobbigt garage. Orkade inte dra till gymmet idag och träna rygg. Är helt utmattad från allt snickrande och böjande i värmen. Gick ut på fotbollsplanen hära och körde ett pass utav breda chins och sedan stod jag under ribban och höll båda händerna på den och la upp benen på ribban och gjorde bara någonting för att få stretch i botten och bra tryck då jag drog upp så bröstet tog i ribban. Sedan lite hantelcurl med några hantlar jag har här hemma, båda går bara upp till 10kg så flyttade allt till en hantel så körde 20kgs hantelcurl med en arm i taget några set. Efter det drog jag ut på en 30minuters promenad i solen. Nu ska jag äta lite tonfisk och bröd oså. Sen måste jag köpa nå yoghurt åt Emelie som inte hade ätit lunch på jobbet idag. Själv ska jag köpa 3x95gram tonfisk och lite mandlar att ha som mellanmål i helgen plus syntha-6 till kvällen. det hära blir skitbra tror jag. Kommer dra igång med intervaller till veckan, kanske gör ett inlägg om kardio osv sånt kan vara knepigt att avgöra vad som är bäst.

                

Jag upptäckte ett "glory hole" i himlen idag och om ni ser strax under "glory hole" så är det ett litet svart streck, det är en fågel som verkar helt på g för att flyga in dära =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0