Clouds in the sky

Igår kom jag och tänka på något det var 40år sedan Apollo och första människan landade på månen och en tjej som väntar tvillingar och bloggar om det fick dem samma dag som min födelsedag och månlandningen. Det var ganska coolt tycker jag :D

Om jag ska vara ärlig blev jag nöjd med att det är moln och vind ute idag. Det är bara skönt när man arbetar. Angående gårdagen så kom släktingar och Emelie hit och vi åt och så vidare fast jag visste att Emelieh ade väntat länge på Cheesecake ;) Jag testade att hacka och riva mynta+citron ner i kesellan och allt det dära som är i smeten. Den mixen skulle matcha färska jordguddar perfekt, hoppades jag. Vilket det också gjorde haha! senare for vi till Risön där älsklingen hade gjort det mysigt och bakat t.o.m =) Vi satt där ute ett tag innan vi gick och la oss och somnade rätt så fort, men lika fort skulle jag upp igen. Frukost kl.05.45 sedan klä på mig, men smsade och fråga om någon kunde hämta mig vilket de kunde för mamma skulle börja jobba vid sju. Så jag började jobba så tidigt som kl.06.20 tills klockan närmade sig tio. Då drog jag till gymmet för att köra igenom ryggen och baksidan av axlarna. Lite latsdrag på 90kg, stångrodd på 95kg och sittande rodd på 100-110kg (som jag spelade in också) får ta och lägga upp det på youtube sen så kan jag länka. Omvänd pec-dec och ryggresningar, hade tänkt köra lite traps också men dem ligger långt före allt annat på baksidan så lämnade dem. For hem efter det och tog mig lite Syntha-6 och mat. Ska köpa mig lite tonfisk sen på stan som jag kan ta som mellanmål. Nu ska jag ta och dra.

                                                                                                            
Efter ryggpasset, måste få midjan lite hårdare först och främst.



hehe vad har vi hära då? Lite "postworkout" grejer kanske ;)
Nä, bara något fint älsklingen fixade igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0