Vad i..

Datorn är paj hemma så kan inte skriva eller uppdatera så värsta mycket just nu. Men har bytt gym nu igen och har ökat lite smått osv =) men idag så känner jag mig helt tom i musklerna, ingen känsla eller så. Typ som att dem sover ;s vad tusan är det om? Har käkat lite tonfisk imorse, ris och fläskfile till lunch sedan ett snabbt gym pass för rygg & biceps, efter träningen 400-450gram kyckling och en bit pizza :P hehe. Men trots det så känner jag mig väldigt trött! Kanske håller på att bli sjuk? Njaee det tror jag väl ändå inte.. Imorgon har jag i alla fall ben och vader att köra, vilket jag gör på morgonen =) Har missat två benpass i rad nu så är lite sugen på att träna dem! Och mage, som jag typ aldrig tränar ;D Nä nu ska jag ta lite mandlar och sätta igång Modern warfare 2. Uppdaterar mer om träningen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0