Night

Efter ett hårt benpass på nova igår kväll och en natt fram för xbox live med bra krubb så är dagsformen bra! Har mycket energi och tänkte då gymma idag men, kom lite saker emellan så icket! Blir bröst osv imorgon då, hade igentligen tänkt köra lite rygg med Sussie men hon får väl agera pass åt mig i pressövningarna =) Kanske kan behövas nu när bänkpressandet återupptas. Senaste gången var nog i maj på sportcity, men har ju kört lite smalbänkpress så tekniken är ju inte i botten ;D Ska fixa ihop några klipp sen, får se om jag filmar något imorgon :P Beror på om jag orkar nå mycket. Men igår så kan jag då rappotera att det lyftes en hel del.

Knäböj 80kg x 20reps, 110kg x 6reps, 130kg x 4reps i 3set och 100kg x 13reps
Benpress (smalt och lågt fotfäste) 3set 12-15reps på 160-240kg, 280kg x 6reps (filmat), 300kg x 6 reps.
Ganska långa set men lite vila ;) Bencurl, 41kg 16reps - 50kg 12reps - 60kg 8reps dropset till 41kg 12reps.
lite stående vadpress i smith på sammanlagt 6st 20kgs vikter. Tre väldigt snabba set, alla 15-20reps. Lite stretching mellan seten så pumpen lättar sedan nästa set igen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0