Heey!

Har tagit det extremt lungt i veckan. Det enda jag har användt internet till är musik och xbox live så inge bloggande ha! ;p fast på gymfronten är det bättre och bättre. Bänkpress för första gången sedan juni? Ja i måndags la jag mig ner och beslutade mig för att det ska bänkas nu och framöver. Valde att köra lite uppvärmning på 60kg, som sedan blev 90kg och det första "arbetssetet" 10reps ganska lätt fast med lite pump som fick det att kännas segt hehe.. Gjorde ett till set på 90kg och kände att efter 8reps så hade jag mycket mer att ge så la på 100kg och Manges brosa som befann sig på gymmet körde emellan och passade och beefcake Sussie var också på gymmet och pumpade lite. Jag vet inte varför men jag gick väldigt långsamt neråt men 3reps gick hyfsat ändå så sparade mig och gjorde 3reps igen efter en liten stund. Men satan vad jag fick kramp i ena benet, försökte stretcha ut det men ofta! Nä det höll i sig hela passet, som också gick bra må jag säga. hoppades på 40kgs hantlrna dirket i lutande uppåt pressar. Fyra set 5-7reps och fick ruggigt bra tryck i pecsen, men ville ta ut dem lite extra så körde Väldigt hög lutning på bänkpressen och supersettade med hantelflyes. Inte ett set under 15reps!! ;) Fast jag körde ju då bara tre set haha! Måste ju orka med Dips, tre set 20reps för att få igång triceps som började bli väldigt trötta. Men Hade bara kvar tre set liggande tricepspress MOT pannan. Ville isolera dem idag istället för att få upp mycket vikt. hålla emot och flexa, hålla emot och flexa, hå.. osv på 40kg ner till 30kg på tre set.

På ryggdagen körde jag allt utom marklyft. Lite roddar och chins till failure, och pumpade mest bara för biceps, ett göra bort pass som man kanske kallar det ;) Ville ju hinna med bussen så haha.

På bendagen var jag ruggigt fokuserad, Daaaaaamn med ett stort d! Var typ i en helt annan värld, men i alla fall så körde jag 80kg & 110kg som uppvärmning i benböj 10-12reps sedan på med 130kg och gjorde en 6a med ett giltigt djup och samma reps och djup på 132.5kg. Sen tog jag ut benen i benpress, låg och smalt fotfäste för att få det extra tungt och jävligt!! Fyra set från 200kg upp till 280kg 12-8reps. Och avslutningsvis på det passet lite liggande bencurl supersettat med stående vadpress i hackliften.

Så, idag har jag vilat.. finns ingenting att prata om idag. (onyttig mat) hehe.. Jag har varit och handlar idag, 1.8kg kyckling, 1kg keso,350+600gram fiskgratäng och 3st tonfiskburkar. Räcker kanske 2-3dagar max.

Imorgon blir det Axlar och triceps ( som jag kanske supersettar med en bicepsövning) eftersom att jag slarvade lite med biceps i tisdags.

Hur som helst det viktigaste med detta inlägg är att bli motiverad och fokuserad!.. Och i detta klipp som jag hittade med många av dem bättre profilerna från mitten av 2000-talet finner man en hel del sånt!
Lite av Coleman,Tom platz,Victor martinez, troy alves,jay cutler, Kevin levrone,Lee haney,chris comier, bracnh warren, dex jackson &  Jh.jackson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0