Skolan börjar

För dem flesta men inte mig hehe, jag har fixat en vecka ledigt från praktiken så ska ta och vila en hel del under dessa sju dagar men samtidigt springa mycket också. Har t.o.m tävlat i det förut som ni säkert inte visste, men gick från det till kulstötning. Det var roligare att pusha sig själv med vikterna än mjölksyran i en uppförsbacke =) Det var någon som kommenterade angående filmen jag länkade in på mig, det är väldigt svårt att få bra filmer när det är via en mobil och då man inte kan hålla i den samtidigt, men får ta stillbilder istället och klippa in dem så, för någon digitalkamera har jag inte råd med just nu. Nu har det ju varit helg och så, jag tog med älsklingen till stugan dära vi käkade eller i alla fall hon käkade surstömming det aset ;s Jag hade förberett tre stycken nötfärsbiffar till middag ;) Men visst blev det en del onyttigheter också, på en lördag? Vad gör det, var ju och promenerade lite tidigare idag efter att vi vart i haparanda dära mamma köpte 1.6kg nötfärs och tonfisk åt mig =) Ska fortsätta med maten nu, köttbullar & stuvande makaroner mhm mhm! Lite onyttigt men vad gör det, förbränner ändå allt imorgon under styrkepasset/kardion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0