Hösten är hära!

Det tycker åtminstone jag och om du inte håller med, testa att cykla i t-shirt kl.06.30 på morgonen =) Det har inte hänt så värst mycket på sistone, eller snart kommer ju call of duty: modern warfare 2. Fyfan vad jag ska ha det spelet, sjukt bra helt enkelt oavsett singel eller multiplayer haha! Just den hära årstiden tycker jag att det är skönt ute, man kan ta på sig en tjockare tröja och gå ut på promenad på kvällarna mhm mhm! Väldigt uppskattat för min del, och att det blir mörkt ute är ju inte helt fel det heller.

Just nu är jag svagare än jag varit på några år =P Det är lite roligt ändå, för jag har hyfsad form men saknar styrka. Bra combo ;) Oavsett vilken övning så är 100kg skit tungt, marklyft,knäböj,bänpress,shrugs osv. Men i september då jag har lagt undan och betalat det som ska till Grekland kan jag använda det som blir över till att öppna en byggperiod på 1år =) men bara onyttigt eventuellt lördagar. Ska bara äta TRE stora mål mat om dagen, frukost-lunch-middag och ett mindre kvällsmål. Mellan frukost och lunch och efter träning proteindrinkar. Som frukost vet jag inte riktigt vad jag ska äta? Kanske gröt,frukt och tonfisk, men till lunch är kyckling ett säkert alternativ med fullkornsris och middag nötkött-färs med sötpotatis =)




Tyvärr är ljuset lite dåligt, men man ser ju i alla fall vad det är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra gör samma sak igen men tänd lampan eller gå någonstans där det finns ljus.

2009-08-19 @ 16:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0